Helposti näkyvyyttä Venäjän suurimmassa sosiaalisen median kanavassa

Posted by on helmi 27, 2018 in Ajankohtaista, Sosiaalinen media, vKontakte | 0 comments

Venäläisten matkailijoiden määrä on taas mukavassa nousussa. Viime vuonna venäläisten yöpymiset kasvoivat 16 % edellisvuoteen verrattuna. Kasvu tulee hyvin todennäköisesti jatkumaan myös tänä vuonna, sillä ruplan kurssi on pysytellyt varsin kohtuullisena.

Nyt on siis oiva aika kertoa venäläisille omista palveluistaan. Moni kokee Venäjän markkinoinnin hankalana etenkin kielen vuoksi, ja siksi olemme kehittäneet yrityksille helpon Venäjälle suuntautuvan mainospalvelun. Teemme puolestasi mainoksia Venäjän suurimpaan sosiaalisen median palveluun VK:hon ja ohjaamme asiakkaita yritysten nettisivuille saamaan lisätietoja ja tekemään varauksia.

Jos olet kiinnostunut venäläisistä asiakkaista, niin valitse sopiva paketti ja ole yhteydessä. Kampanjat saadaan käyntiin hyvinkin nopeasti.

Venäjän sähköinen markkinointi

Tarjoamme kahta erilaista Venäjän sähköisen markkinoinnin tehopakettia seuraavasti:

Paketti 1 – tärkeimmät sesongit haltuun

  • Neljä erillistä sähköistä kampanjaa Vkontaktessa. Kampajat suunnittellaan yhdessä tilaajan kanssa ja ne voidaan ajoittaa tärkeimpien sesonkien markkinointiin, tuotelanseeraukseen tai johonkin muuhun sopivaan. Esimerkkipaketti voisi olla: kampanjat naistenpäivän, vapun, kesälomien ja uuden vuoden markkinointiin.
  • Kampanjoilla tavoitetaan yhteensä 200 000 ihmistä. VK tarjoaa hyvät segmentointimahdollisuudet, joten kampanjan kohderyhmä voidaan rajata tarkastikin, esim. yli 30-vuotiaat matkailusta kiinnostuneet pietarilaiset, jotka ostavat verkkokaupasta ja joilla on alle 3-vuotiaita lapsia.
  • Pakettiin sisältyy kampanjoiden suunnittelu ja toteutus ja seuranta. Jokaisesta kampanjasta tulee erillinen kampanjaraportti.
  • Kampanjat voidaan toteuttaa yrityksen omilla VK-sivuilla tai jollakin toimittajan VK-sivuista.
  • Hinta: 690 € + alv 24 %

Paketti 2 – tärkeimmät sesongit haltuun ja pitkäjänteisen työn aloittaminen

  • Neljä erillistä sähköistä kampanjaa Vkontaktessa. Kampanjat suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa ja ne voiddaan ajoittaa tärkeimpien sesonkien markkinointiin, tuotelanseerauksiin tai johonkin muuhun tilaajan määrittelemään tavoitteeseen.
  • Kampajoilla tavoitetaan yhteensä 200 000 ihmistä. VK tarjoaa hyvät segmentointimahdollisuudet, joten kampanjan kohderyhmä voidaan rajata tarkastikin, esim. yli 30-vuotiaat matkailusta kiinnostuneet pietarilaiset.
  • Kampanjoille omat venäjänkieliset kampanjasivut
  • Sähköpostijärjestelmän (Mailchimp) käyttöönotto
  • Hinta: 990 € + alv 24 %

Submit a Comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *