Tässä.fi

Posted by on syys 18, 2013 in Yleinen |

Mobiili on jo nyt kova juttu, ja sen merkitys kasvaa koko ajan. Erilaisia mobiilipalvelujen tarjoajia on myös ilmaantunut kuin sieniä sateella. Suurin osa palvelujen myyjistä ei edes itse ymmärrä mitä myy, ja useimmiten voi todeta jo parin virkkeen jälkeen, että varmaan ihan kiva palvelu, mutta onko kukaan mahtanut miettiä kuinka saada käyttäjät innostumaan palvelusta. Olipa palvelu minkälainen tahansa, niin oleellista mainostajan kannalta on tietenkin se ketkä palvelua käyttävät. 

Nyt on jo lienee selvää, että innostun erittäin harvoin uusista mobiilipalveluista. Vaikka hinta olisi miten edullinen, niin jokaiseen palveluun on kuitenkin käytettävä aikaa kun sinne syötetään tietoja. Ja mobiili jos mikä on reaaliaikainen palvelu. Ei siinä riitä, että syöttää palveluun yrityksen perustiedot ja jää odottelemaan asiakasvirtoja.

tässä

Kävin tänään Itä-Savolla kuuntelemassa esitystä uudistetusta Tässä.fi -palvelusta. Olen tutustunut palveluun jo aikaisemminkin ja todennut että palvelu on ihan ok. Mutta se sama kysymys on pyörinyt mielessäni: kuka ja kuinka moni palvelua käyttää. Mitä palveluntarjoaja tekee sen eteen, että käyttäjät ottavat palvelun omakseen. Kysymyksiini vastattiin asiallisesti ja vakuuttavasti, myös palveluntarjoaja oli selkeästi miettynyt näitä kysymyksiä. Nyt täytyy sanoa, että olen myyty. Tässä.fi on ehdottomasti potentiaalisin palvelu, johon olen pitkään aikaan törmännyt.

Mikä sitten tekee Tässä.fi:stä niin hyvän palvelun? Ensimmäinen ja tärkein asia on se, että se on valtakunnallinen palvelu, jota paikalliset mediatalot puffaavat. Jos ja kun helsinkiläiset tottuvat käyttämään palvelua kotikulmillaan, niin totta vieköön he käyttävät sitä kun tulevat lomalle Saimaalle. Palvelu on rakennettu erittäin hyvin ja sen sisältö on mietitty tarkasti. Palvelun kautta saa yhdestä paikasta vastauksia kaikkiin arkipäiväisiin asioihin. Löydät reittejä, palveluja, tarjouksia, vinkkejä ja paljon muuta.

Palvelu on tarjolla myös venäjäksi, joten odotan Tässä.fi:stä työkalua myös venäläisasiakkaiden palvelemiseen. Palvelussa mukana olevat yritykset saavat itselleen lataustarran, jonka kautta asiakkaat voivat ladata palvelun omaan puhelimeensa. Sen jälkeen on helppo selailla, mitä mukavaa seudulla tapahtuu. Ei haittaa vaikka hotellin vastaanottovirkailija ei tiedä kaikkea, kun vastaus löytyy Tässä.fi:stä. Kauppiaat voivat syöttää palveluun omia tarjouksiaan, tapahtumat tulevat siirtymään palveluun Savonlinnan seudun tapahtumakalenterin kautta ja ravintolat voivat kertoa omista tarjouksistaan asiakkaille. Tätä reaaliaikaista palveluahan me olemme kaivanneet.

Jos haluat, että palvelusi kulkevat reaaliaikaisesti potentiaalisen asiakkaasi taskussa, niin suosittelen tutustumaan Tässä.fi-palveluun. Korostan vielä, että tämä ei ole tilattu kirjoitus, vaan innostuin pitkästä aikaa niin paljon jostain palvelusta, että oli aivan pakko kirjoittaa.